hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| قهر با کتاب موجب تنزل ظرفیت‌های اجتماعی جامعه می‌شود

قم| قهر با کتاب موجب تنزل ظرفیت‌های اجتماعی جامعه می‌شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قم گفت: متأسفانه امروزه نه فقط کتابخوانی بلکه قرآن‌خوانی نیز در میان خانواده‌ها بسیار کم‌رنگ شده است و این وضعیت زیبنده جامعه اسلامی نیست، این قهر با کتاب و قرآن آفت جدی در حوزه‌های اجتماعی است که در تنزل ظرفیت‌های اجتماعی تاثیرگذار است.
به گزارش رویداد ایران، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در همایش بزرگداشت مقام کتابدار و تجلیل از خادمان عرصه کتابخوانی با شعار «حال خوش خواندن» که به مناسبت هفته کتاب در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به مردم ولایت‌مدار قم را در حد توان دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: امیدواریم در حوزه‌های مختلف با ارائه خدمات متنوع به قمی‌ها شرمنده این مردم نباشیم.
  وی فرا رسیدن هفته کتاب را به کتابخوانان و کتابداران تبریک گفت و اضافه کرد: این هفته فرصت مناسبی برای پرداختن ویژه‌تر به مباحث مرتبط با کتاب و کتابخوانی است هر چند ترویج فرهنگ کتابخوانی نیازمند کارهای مستمر در ایام مختلف سال است.
  معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه کتابخوانی مستمر موجب رشد و تعالی می‌شود، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی فقط بر عهده یک نهاد نیست بلکه رسالتی بر دوش همگان است.
  وی استفاده از ابزار هنر را در ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار مؤثر دانست و گفت: بصیرت، بینایی و آگاهی بر اثر مطالعه حاصل می‌شود به همین علت ترویج مطالعه می‌تواند جامعه را به سمت بصیرت و آگاهی هدایت کند.
  سلیمان‌پور از قرآن کریم به‌عنوان هدایت‌گر انسان به سمت روش درست زندگی کردن یاد کرد و گفت: متأسفانه امروزه نه فقط کتابخوانی بلکه قرآن‌خوانی نیز در میان خانواده‌ها بسیار کم‌رنگ شده است و این وضعیت زیبنده جامعه اسلامی نیست، این قهر با کتاب و قرآن آفت جدی در حوزه‌های اجتماعی است که در تنزل ظرفیت‌های اجتماعی تاثیرگذار است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد